学会事務局GW休業のお知らせ(5月2日~6日):Our office will be closed from May 2 to 6.

2020.5.1

平素より当学会の活動にご理解とご協力をいただきまして誠にありがとうございます。
当学会事務局は、誠に勝手ながら下記の連休期間を休業とさせていただきます。

 休業期間: 2020年5月2日(土) ~ 5月6日(水)

休業期間中のお問い合わせにつきましては、5月7日(木)以降、順次対応させていただきます。
期間中はご不便をおかけいたしますが、何卒ご了承くださいますようお願い申し上げます。

Our office will be closed from May 2nd to May 6th for the National holidays.
We will operate from May 7th.
This may cause delays with our responses.
We apologize for the inconvenience, but thank you for your understanding.

 

———
COVID-19
We are all in this together. We will get through this together.

2018年3月1日以前の
お知らせ一覧はこちら
このページの先頭へ戻る